Máte obchod a chtěli byste využívat systém Virtuální účtenky?
Zanechte nám zde svoji e-mailovou adresu, odešleme vám k vyplnění registrační formulář a náš specialista vás bude kontaktovat s dalším postupem.
Registrujte se a buďte mezi prvními, kdo se o spuštění Virtuální účtenky dozví.
Vnímáte potřeby zákazníků
Umět naslouchat svým zákazníkům je podle nás jedna z klíčových vlastností úspěšné firmy.
Průzkumy posledních let jednoznačně poukazují na rostoucí zájem veřejnosti o environmentální témata a udržitelný přístup jak k životnímu prostředí, tak ke svému zdraví.
Nadměrná tvorba odpadu a konzumní životní styl jsou oblasti, ve kterých může každý jednotlivec svojí volbou vědomě přispět k ochraně planety. A proto právě tisk účtenek považuje mnoho lidí za přežitek a naprosto zbytečné plýtvání. Ukažte svým zákazníkům, že s nimi sdílíte tento pohled
Jste zodpovědná firma
Není žádným tajemstvím, že většina emisí skleníkových plynů jde na vrub větším podnikům, nikoliv jednotlivcům. Česká republika stále patří mezi státy s největší produkcí emisí na obyvatele v Evropě. Mezi společnosti s největším dopadem na životní prostředí zdaleka nepatří pouze průmyslové a výrobní podniky, ale také obchodní řetězce. Udělejte krok dopředu směrem k udržitelnějšímu podnikání a omezte spotřebu papíru.
Samotná výroba ale i recyklace papíru jsou náročné na spotřebu vody a energie, což vede k dalším emisím plynů a následnému oteplování planety. Navíc termopapír z účtenek je k recyklaci nevhodný, končí tedy na smetištích, která produkují jeden z nejvýznamnějších skleníkových plynů - metan. Nejvhodnějším přístupem v tomto směru je netvořit zbytečný odpad, v našem případě šetřit papírem. A nejen jím. Zařaďte se mezi další společnosti, které se rozhodly přispět ke zmírnění negativních dopadů klimatické změny.
Optimalizujete náklady
Jít ekologičtější cestou dnes bývá v mnoha případech dražší než pokračovat v jednodušších, konvenčních způsobech. Chceme vám však ukázat, že to nemusí být nutně pravidlem. Zavedení Virtuální účtenky ve vašich prodejnách vám nepřinese žádné náklady navíc. Pokud nemáte čtečku kódů, rádi vám ji dodáme. Pokud vlastníte svůj pokladní systém, nahrajeme vám software do něj. Vy jen prodáváte a šetříte planetu.
1. Potřebuji speciální vybavení pro implementaci Virtuální účtenky?
Nepotřebujete, stačí vám elektronická registrační pokladna jednoho z našich partnerů. Pokud máte vlastní pokladní systém, kontaktujte nás.
2. Budou nákupní data mých zákazníků v bezpečí?
Samozřejmě, používáme IT technologie a procesy na ochranu dat před únikem a jinými bezpečnostními hrozbami.
3. Kolik mě to bude stát?
Pokud generujete do 1000 účtenek za měsíc, nebude vás naše řešení stát nic. Při počtu nad 1000 účtenek měsíčně je cena 5 Kč za každý tisíc účtenek.