Služba slouží k převzetí účtenek z vybraných provozoven v elektronické podobě na vaši emailovou adresu zadanou při registraci. Postupem času hodlá Poskytovatel navazovat spolupráci s provozovateli různých obchodů, restaurací a dalších provozoven (každý z nich dále jen Partner) a umožnit jim, aby vám účtenky poslali na email místo předání papírové účtenky. Čas od času vás budeme informovat o Partnerech a dalších novinkách služby. Součástí služby je i analýza nákupního chování uživatelů na anonymní bázi: K tomu můžeme využít použít údaje o vašich nákupech potom, co je anonymizujeme. Výstupy analýzy poskytneme na žádost vám, Partnerům a případně dalším zájemcům, ale pouze v agregované podobě tak, aby z nich příjemci analýzy nemohli nikdy zjistit co který uživatel služby nakupoval.
Poskytovatel nezaručuje dostupnost ani funkčnost služby ani žádnou její specifickou vlastnost. Registrací ke službě berete na vědomí, že jde o průběžně vyvíjený produkt a vzdáváte se v maximálním možném rozsahu práva na náhradu újmy a na práva z vad, které by Vám mohla vzniknout v souvislosti s užíváním služby.
Pokaždé, když na návrh Poskytovatele odsouhlasíte aktualizované podmínky služby, je tím dohodou stran změněna smlouva o poskytování služby.
Poskytovatel může tyto podmínky kdykoliv změnit i jednostranně v celém rozsahu, pokud Vám oznámí změnu emailem. Změna je účinná uplynutím jednoho týdne od oznámení, neurčí-li Poskytovatel v oznámení pozdější účinnost. Pokud se změnou nesouhlasíte, může kdykoliv po oznámení změny vypovědět smlouvu o poskytování služby ke dni účinnosti změny podmínek.
Tyto podmínky služby se řídí právem České republiky.