Zjistěte více informací o tom, jak můžete Virtuální účtenku podpořit.
Chcete více informací o tom jak nabídnout naše řešení ve své prodejně?
1. Jak to bude fungovat?
S Virtuální účtenkou si budete moci nakoupit v prodejně jako obvykle. U poklady pouze naskenujete svůj čárový kód a elektronická účtenka vám během chvilky přijde na váš e-mail.
2. Jsou virtuální účtenky platným dokladem?
Elektronická účtenka je stejně platný doklad jako ta tištěná, ale můžeme tak alespoň trochu ulevit planetě díky snížení celkové spotřeby termopapíru, na které se běžné účtenky tisknou.
3. Co když zrovna potřebuji účtenku vytisknout?
Žádný problém! Jednoduše si stáhněte vámi zvolenou účtenku z e-mailu a vytiskněte si ji. Případně stačí nenačíst svůj kód na pokladně a tištěná účtenka se automaticky vytiskne.
4. Kde najdu seznam partnerských prodejen?
Seznam partnerských prodejen v tuto chvíli připravujeme. Díky vaší účasti jsme schopni oslovit více partnerů. Registrací projevíte svůj zájem o změnu k lepšímu! Jakmile budeme mít hotovo, zveřejníme seznam prodejen, kde budete moci Virtuální účtenku využít.
5. Proč posíláte účtenky do e-mailu a ne do aplikace?
Vývoj aplikace je našim dalším cílem. Nicméně čárový kód a účtenka do e-mailu jsou v tuto chvíli nejrychlejším řešením, které může okamžitě přinést změnu k lepšímu.
6. Jak pracujete s citlivými daty uživatelů?
Aktuální nařízení týkající se ochrany soukromí (GDPR) jsou nastavená přísně a rozhodně neumožňují pracovat s jakýmikoliv osobními daty jednotlivců. Z těchto důvodů i na základě našich morálních zásad jsme zavázáni s daty pracovat pouze a zcela anonymně. Bližší informace na Podmínky užití & Ochrana soukromí.